Website vernieuwd

11 januari 2019

Zoals u ziet is de website recent vernieuwd. Mede dankzij Don Weemering, die voor tal van mooie foto’s gezorgd heeft. Nog niet alle aanpassingen zijn helemaal gereed en de komende tijd zullen daarom geleidelijk meer aanpassingen doorgevoerd worden. Bedankt voor uw begrip!

Save the date: 30 maart!

11 januari 2019

Op de avond van 30 maart vindt ons volgende concert plaats onder leiding van Frank Bollebakker. Het belooft een mooi concert te worden, met onder andere de muziek van How to train your dragon, House of Horrors en Around the world in 80 days.

Nieuwe dirigent: Frank Bollebakker

11 januari 2019

Sinds 2018 is Frank Bollebakker de nieuwe dirigent van Harmonieorkest Lelystad. Na de eerste concerten onder interim-dirigent René Schumacher gaan we nu toewerken naar ons concert op 30 maart. Op de lessenaar staan onder andere How to train your dragon, House of Horrors en nog veel meer. Kijk hier voor het ...