De activiteiten van Harmonieorkest Lelystad vinden uiteraard veelal plaats binnen Lelystad, maar ook buiten de stadsgrenzen en buiten Flevoland zoeken wij gelegenheden onze hobby te beoefenen.

Een deel van de optredens zijn jaarlijkse (traditionele) evenementen. Zo is er een voor- en/of najaarsconcert voor o.a. onze donateurs, geven we onze medewerking aan de dodenherdenking op 4 mei en zijn er elk jaar enkele (openlucht)concerten in één van de wijkcentra van Lelystad, een verzorgingstehuis en/of in een wijk/buurt waar iets te vieren valt.

Daarnaast streeft het harmonieorkest ernaar eens in 5 à 6 jaar deel te nemen aan een muziekconcours.

Er wordt serieus gestreefd de muzikale kwaliteiten van de afdelingen te verhogen. Maar daarnaast is het onderling ook gewoon heel gezellig. Dit gaat bij Harmonieorkest Lelystad perfect samen.

Als je wil weten wat er dit jaar op het programma staat, kijk in de agenda hiernaast.